Javni poziv za sufinanciranje gospodarenja sportskim objektima kojima upravljaju sportski klubovi u 2025. godini

Temeljem članka 46. stavka 1. točke 10. Statuta Zajednice sportskih udruga grada Vukovara (u daljnjem tekstu: Zajednica), Izvršni odbor Zajednice objavljuje

JAVNI POZIV
za sufinanciranje gospodarenja sportskim objektima kojima upravljaju
sportski klubovi u 2025. godini

I.
Predmet Javnog poziva za sufinanciranje gospodarenja sportskim objektima kojima upravljaju sportski klubovi u 2025. godini (u daljnjem tekstu: Javni poziv) je prikupljanje prijava za dodjelu financijskih sredstava kojim se sufinancira opremanje, početak, nastavak ili završetak uređenja, rekonstrukcije i izgradnje te sufinanciranje režijskih troškova.

II.
Ukupno planirana vrijednost Javnog poziva je 55.000,00 eura, raspoređena u:
– Programu javnih potreba u sportu grada Vukovara za 2025. godinu
a) Sufinanciranje režijskih troškova sportskih građevina kojima upravljaju sportski klubovi – 20.000,00 €
b) Izgradnja, rekonstrukcija, održavanje i opremanje na sportskim građevinama u vlasništvu Grada Vukovara kojima upravljaju sportski klubovi – 35.000,00 €
Iznos financiranja koji se može zatražiti i ugovoriti po pojedinom programu/projektu je od 500,00 € do najviše 15.000,00 €, a planira se ugovoriti dodjela financijskih sredstava za okvirno 7 programa i projekata.

III.
Rok za podnošenje prijedloga je do 09. prosinca 2024. godine, a sportski klub – udruga može podnijeti najviše jedan prijedlog.
Prijava na Javni poziv mora sadržavati Obrazac prijave.

IV.
Sportski klubovi – udruge u skladu s ovim Javnim pozivom mogu podnijeti prijavu za sufinanciranje:
1. početka, nastavka ili završetka:
a) uređenja;
b) rekonstrukcije;
c) izgradnje;
d) opremanje sportske građevine.

2. režijskih troškova:
a) električne energije;
b) vode;
c) toplinske energije;
d) plina;
e) odvoz komunalnog otpada.

V.
Pravo sudjelovanja na Javnom pozivu imaju udruge koje su upisane u Registar udruga, u Registar neprofitnih organizacija i Registar sportskih djelatnosti, udruge koje vode transparentno financijsko poslovanje u skladu s propisima i koje ispunjavaju svoje ugovorne obveze prema Zajednici i Gradu Vukovaru te svim drugim davateljima financijskih sredstava iz javnih izvora.
Uz Obrazac prijave, predlagatelji su dužni dostaviti izjavu o nepostojanju dvostrukog financiranja i izjavu o financiranim programima/projektima/aktivnostima.
Udruga je obvezna priložiti dokaze da se protiv odgovorne osobe u udruzi ne vodi kazneni postupak (preslika Uvjerenja nadležnog suda, ne starijeg od 6 mjeseca od dana objave poziva, da se protiv osobe ovlaštene za zastupanje ne vodi kazneni postupak), da udruga ima podmirene sve obveze, doprinose i plaćen porez (Potvrda Ministarstva financija/Porezne uprave o stanju javnog dugovanja, ne starija od dana objave poziva) te dokaz o upravljanju sportskom građevinom (vlasnički list, kopija ugovora o najmu, o korištenju, upravljanju i slično).

VI.
Postupak procjene prijave i donošenje odluke o odobravanju financijskih sredstava, postupak ugovaranja, postupanje s dokumentacijom i izvještavanje opisani su u Uputama za prijavitelje.
Razmatrat će se samo prijave koje su pravodobne i koje u cijelosti zadovoljavaju propisane uvjete Javnog poziva.

VII.
Prijedlozi se dostavljaju na e-mail: natjecaj@zsugv.hr

s napomenom: Javni poziv za sufinanciranje gospodarenja sportskim objektima kojima upravljaju sportski klubovi u 2025. godini“

VIII.
Sva pitanja vezana uz ovaj Javni poziv mogu se postaviti na telefon 099/536-1996 ili na e-mail: tajnik@zsugv.hr.

IX.
Pisani prijedlozi sportskih programa neće se razmatrati ukoliko nisu na za to predviđenim obrascima koji se mogu preuzeti na web stranici Zajednice i Grada Vukovara.

Izvršni odbor
U Vukovaru, 08. studenoga 2024.

PREDSJEDNIK
Ivan Polhert

Privici:

Odluka o načinu raspodjele raspoloživih sredstava iz Proračuna ZSUGV za 2025. godinu namijenjenih za sufinanciranje gospodarenja sportskim objektima kojima upravljaju sportski klubovi
Tekst Javnog poziva
Upute za prijavitelje

Podijeli: